Płatki śniadaniowe – jak je przygotować?

fit płatki śniadaniowe

Śniadanie – zdaniem wielu specjalistów- to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, który dodaje nam energii i wprowadza w dobry nastrój. Zamiast tradycyjnej kanapki można jako pierwszy posiłek zjeść płatki śniadaniowe, które są źródłem cennych makro- i mikroskładników. Można je przygotować na wiele sposobów, w tym: z mlekiem, jogurtem, zapiekane, gotowane lub na sucho. Tak duża różnorodność sprawia, że każdy może znaleźć propozycję odpowiednią dla siebie.

Zdrowe płatki śniadaniowe – energia na dzień dobry

Naturalne płatki śniadaniowe zawierają cenne składniki odżywcze:

  • błonnik,
  • witaminy,
  • składniki mineralne (lecytyna, żelazo, witaminy z grupy B).

W związku z tym płatki śniadaniowe stanowią idealny pomysł na zdrową i zbilansowaną dietę, która jest jednocześnie smaczna. W ofercie zajdziemy również fit płatki śniadaniowe dostępne na Fitorsweet.pl dedykowane osobom aktywnym fizycznie. Starannie dobrane zboża, jak i brak cukru sprawiają, że utrzymanie formy jest prostsze i przyjemniejsze.

Płatki śniadaniowe zdrowe i smaczne

Płatki śniadaniowe można zjeść zarówno na pierwsze, jak i drugie śniadanie. Co więcej, można je przygotować z mlekiem lub jogurtem, zapiec z owocami w piekarniku lub stworzyć smaczny deser z chrupiącą posypką z płatków. Idealnie komponują się ze świeżymi owocami, które stanowią dodatkowe źródło witamin. Można je również połączyć ze słonecznikiem, nasionami dyni czy orzechami, które dostarczą witamin z grupy B czy kwasów omega-3. Płatki można zalać mlekiem dzień wcześniej i odstawić na noc do lodówki, aby cieszyć się ich smakiem o poranku, oszczędzając jednocześnie cenny czas przy porannej krzątaninie.